GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİMİ SİSTEMİ
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ana Sayfası Admin Giriş Sayfası Mail Kutusu Giriş Sayfası   
 


 
E-imza Ne Yapmalıyım?
 

Kurum Personelinin Yapması Gerekenler

Kurum personelinin, Kamu Sertifikasyon Merkezinin vermiş olduğu nitelikli elektronik sertifikayı kullanabilmek için yapması gerekenler aşağıdaki gibidir.

  1. Kamu SM tarafından personelin mail adresine (kurumunuzun bize bildirmiş olduğu mail adresine) içerisinde “Başvuru Formu Erişim Parolası” olan bir mail gönderilir.
  2. Bu parola ile https://basvuru.kamusm.gov.tr adresinden kurum personeli Nitelikli Elektronik Sertifika Başvurusunu (yardım dokümanı) yapar.
  3. Başvuru sonucunda oluşan başvuru dokümanını yazıcıdan çıkartır, imzalar ve kurumunda yetkili birime teslim eder.
  4. Kurum yetkilisi bu başvuru dokümanını Kamu SM’ye gönderir.
  5. Kamu SM, kendisine gönderilen başvuru dokümanındaki bilgiler doğrultusunda kurum personelinin sertifikasını üretir ve personelin belirtmiş olduğu adrese gönderir.
    Kamu SM gönderi numarasını SMS ve e-posta ile personele bildirir. Kurum personeli kendisine teslim edilecek sertifikanın nerede olduğunu bu adresten takip edebilir.
  6. Sertifikasını teslim alan kurum personeli, Sertifikamı Aldım Ne Yapmalıyım? dokümanındaki adımları takip ederek, sertifikasını kullanmaya başlayabilir.
 

Gaziosmanpaşa Üniversitesi
60150 Tokat / TÜRKIYE, Tel:+90 356 252 1616, Tasarım: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, 2013© Tüm Hakları Saklıdır.